100% nöjd kund garanti!

Vi vill bara ha nöjda kunder! Därför erbjuder vi möjligheten att uppgradera ert köp till en annan produkt i vårt sortiment om ni mot förmodan inte blir nöjd. Möjligheten att uppgradera ert köp finns vid köp av någon av våra uppladdningsbara E-cigaretter. Skicka in ett mail med ert ordernr alt. kopia på kvitto så hjälper vi dig.

Om ni redan från början köpt en uppladdningsbar E-cigarett som finns i vårt sortiment på vår hemsida så har ni 10 dagars pengarna tillbaka garanti från orderdatum/datum på ert kvitto om ni inte skulle vara nöjd med er produkt.

OBS!
Det måste framgå på kvittot/orderunderlaget att det är för just den produkt som ni köpt. T.ex. om ni köpt ett XEO Startkit så måste det framgå tydligt på kvittot/orderunderlaget.
Vår 100% nöjd kund garanti gäller inte felande produkter eller reklamationer. Gäller ärendet en reklamation, en trasig eller felande produkt, kontakta då kundtjänst så hjälper vi er vidare.

Kontakta oss i första hand via mail så hjälper vi er med vidare instruktioner över hur ni går tillväga för att nyttja vår 100% nöjd kund garanti samt "E-cigarett pengarna tillbaka garanti".

Möjligheten att uppgradera eller nyttja vår 10 dagars pengarna tillbaka garanti täcks inte utav Engångs E-cigaretterna eller Refillhylsorna då de är engångs- respektive förbrukningsvara. Om ni skulle vara missnöjd med en utav dessa produkter så rekommenderar vi dig att ta kontakt med vår kundtjänst förslagsvis via mail så kan vi alltid erbjuda en möjlig lösning.

Så här går ni tillväga.

  • Steg 1: Skicka ett mail till oss med ordernummer/orderunderlag eller bild på kvittot från butik och vänta på ett bekräftelsemail ifrån oss.
  • Steg 2: Efter bekräftelse via mail, skicka in er produkt till adressen E-ciggbolaget AB, Box 196, 97106 Luleå tillsammans med era kontaktuppgifter, ordernummer/orderunderlag, eventuellt kvitto och kontouppgifter.
  • Steg 3: Efter att varan är mottagen så kommer vi i första hand att göra en felsökning på produkten. Är produkten i felfritt skick så skickar vi er den nya varan, samt faktura på eventuell mellanskillnad. (Ni som kund står för returfrakten till oss och sedan vi till er, det är endast skillnaden på varornas pris som skall betalas). Om det gäller vår "E-cigarett pengarna tillbaka garanti" så sätter vi in pengarna för ordervärdet på angett kontonr hos er bank, efter bekräftelse via mail, förutsatt att produkten är i felfritt skick.
    Om det visar sig vara något fel på produkten efter att felkontroll är gjord så hanteras istället ärendet som en reklamation och ni som kund får därav produkten utbytt.

Kontakta oss gärna om ni har frågor eller om ni vill utnyttja vår 100% nöjd kund garanti.

 

Beställ innan 12:00 på vardagar

Ordrar som inkommer före kl 12.00  på vardagar skickas samma dag.