retur & reklamation


Vid felaktig leverans, såsom leverans av felaktig vara, fel antal, skadad vara eller bristfällig vara skall ni som kund omgående kontakta E-ciggbolaget för reklamation. Reklamationen gör ni till: info (a) e-ciggbolaget.se, eller så ringer ni 0920-407077.

Var noga med att uppge namn, adress, telefonnummer, eventuellt kundnummer och/eller ordernummer och vad som skall returneras/reklameras så att vi enklare han hantera ditt ärende.

När en retur eller reklamation har inkommit till oss så gör vi en felkontroll på varorna för att utesluta bristfälligt underhåll eller felaktigt handhavande.Vid fel på varan sänder vi i första hand tillbaka samma vara reparerad och i det fall den inte går att reparera skickar vi tillbaka en ny vara.  Om det visar sig att det inte är fel på varan så kan kunden bli skyldig att betala returfrakten.

När en retur skall göras så följ ovan nämnda steg och skicka, efter överenskommelse, försändelsen till oss via vanlig brevpost.
Returer görs till följande adress.

E-Ciggbolaget AB
Att: Tobias
BOX 196
97106, Luleå

Var noga med att notera vem försändelsen kommer ifrån så att vi enklare kan hantera ärendet.
Ni som kund står för frakten på försändelser som skickas in till oss.

Beställ innan 12:00 på vardagar

Ordrar som inkommer före kl 12.00  på vardagar skickas samma dag.